Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Ωδή σε εναν Άγγελο


Ο πόνος μεγάλος..
Το αντίο ειναι βαρύ...
Ξέρω πως δεν σε έχασα...Άλλωστε δεν μπορει κανείς να μας χωρίσει...
Σου μιλώ και μου απαντάς..έστω και αν λείπεις...
Ξέρεις ότι μου λείπεις....και οχι μόνο σε μένα....
Απολαμβάνεις τις μοναχικές βόλτες σου ανάμεσα στις αναμνήσεις που έχεις από όλους εμάς που σε αγαπήσαμε....
Σου αρέσει να περνάς ατελείωτα βράδυα, αναπολώντας τις συζητήσεις μας, γελας στην σκέψη ότι τα δωμάτια θα είναι πλέον άδεια....
Εκείνα τα δωμάτια που τα γέμιζες με χαρά και αισιοδοξία, με φωνές και σιωπές...


Μου λείπεις πολύ και το ξέρεις καλά....το αισθάνεσαι
Και όταν σου μιλάω με ακούς....είμαι σίγουρη...!!!
Σε σκέφτομαι καλέ μου.....

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ κοριτσάκι.....
    Είναι αφιερωμένο σε καποιον που μας βλέπει από ψηλά και χαμογελάει...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή